środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt.

Życzę Wam moi drodzy czytelnicy, aby te święta były niezapomniane, bez sporów, złości. Spotkania przy stole pełnym miłości i szacunku, w rodzinnym gronie i z najbliższymi, dzieląc się opłatkiem i śpiewając kolędy. Spełnienia marzeń, upartości w dążeniu do spełnienia marzeń, prawdziwej miłości, bo bez  miłości ani róż. Szczerości, szczęścia, zdrowia, bo bez zdrowia nic nie da się zrobić. I niech Nowy Rok 2015 przyniesie tylko to co najlepsze.



A na koniec kolęda, która dla mnie jest jedną z najpiękniejszych kolęd


i jeszcze jedna chodzi za mną


A wy jakie kolędy lubicie?

PS. Dziękuję Wam, że wstępujecie na mojego bloga. Dzięki wielkie ;)

1 komentarz:

  1. Trafiłam tutaj przypadkiem i na pierwszym wpisie dam ci moją opinie zbyt bardzo mi sie nie podoba ale to tylko moje zdanie
    a co do wpisu i kolędy to przybierzeli do betlejem i cicha noc

    OdpowiedzUsuń