piątek, 3 października 2014

prezenciki portreciki.

Moim zdaniem coś innego, pomysłowego to najlepszy prezent. Po co kupować coś nudnego przewidywalnego, lepiej coś pomysłowego. A najlepszym prezentem jest coś zrobić samego dla kogoś.

Ja też uwielbiam robić prezenty, w szczególności nie kupowanie czegoś, ale zrobienie własnoręcznie.

Trochę temu,   jakieś 2,5 roku temu robiłam prezenty dla moich kuzynek, Miśki( Dominiki) i Natalki.
Postanowiłam, że zrobię im portrety, ale trochę inne. Chciałam, żeby były śmieszne, ale również ładne. Znalazłam zdjęcia z naszych przebieranek i zrobiłam im portrety kolorowo czarno-białe , takie jakby fotoszopowe( Photoshop), bo nie zawsze portrety mają być poważne,czasem można poeksperymentować, to naprawdę fajna zabawa.

A teraz wam pokaże te portrety oraz powstawanie i zapakowany prezent.





I jak wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz